22 de jan. de 2018

Hebraico - כוחה של המילה הכתובה


ריו דה ז'ניירו, 20 בינואר 2018


אני ריקרדו אוליברה - ב -6 ביוני 1999, נתקלתי בחשמליות חשמליות על גבי תמרור. אחד השוליים, אחרי שעברתי על אופנוע עצר על אופנוע, רץ לעברי ויורה באקדחו. למרבה הצער אחת היריות הכתה אותי ממש מתחת לבית השחי השמאלי, ופצעתי שתי חוליות. באותו רגע הבנתי שהירייה פגעה בעמוד השדרה שלי, הייתי משותקת. אף על פי כן, לא נפלתי מהאופנוע, וברחתי, מתמוטט כמה דקות אחר כך. הייתי בן 29, חיי נקטעו ביום ראשון יפה בשמש.

השיקום וההתגברות תלויים בלוגיסטיקה ובמתודולוגיה המועסקים, הבה נראה: מספר האנשים המעורבים, בין אם הם חברים ו / או בני משפחה. זמינות של אנשים אלה זמן ומחויבות. קבוצה של אנשי מקצוע מוסמכים, כל אחד מהם מתמחה. מבנה לעקירה באמצעים עצמיים. השקעה בתחזוקת הטיפול; כי, ללא תמיכה כספית, שיקום אינו ריאלי. אני נלחם על כבוד במשך 18 שנים.

Paraplegia היא לא מחלה, אבל זה נחשב מחלה חשוכת מרפא לפני ישו. חוט השדרה שנפגע רוצה ריפוי, אבל אנחנו נאלצים עם תקווה. - חיפשתי תשובות בספרות הרפואית, לימדתי עצמי, אני מבחין בשיבוט הטיפולי של תאי גזע כאפשרות היחידה לריפוי. הבלוג שלי: http://leao4ever.blogspot.com - מסביר את הטיפול בשפה נגיש. ניתוחים ניסיוניים ומבטיחים מתפתחים במדינות שהחקיקה הנוכחית שלהן חיובית, נבחרתי פעם אחת (גינאה-הומאנה), אבל חסרה לי תמיכה כספית לעקורים.
הכאב הוא חוויה אישית, הוא מעורר רגשות שונים אצל אנשים שונים. יש 1 מיליארד אנשים עם כמה נכויות בעולם, משהו נועז ומהפכני צריך לקרות. אני לא מפחד מהמוות, אני מתגעגע לחיים.

ב -17 בספטמבר 2009 סבלתי מטרגדיה אישית חדשה, אוטובוס עלה על המדרכה בתמרון חסר אחריות והרס את ההישגים המפרכים שלי, סבלתי מאשפוז ממושך: 3 שנים ו -6 חודשים, שביצעתי כמה ניתוחים. ביליתי 3 שנים ו 3 חודשים רחצה במיטה. ההשלכות הנובעות מהפרשה הטראגית הזאת היו חמורות יותר משתייה עצמה. לא ייאמן כמו שזה נשמע, יש טיפול. אני בן 47, מראה צעיר, בריאות ברזל, אבל אני עובר הרבה קשיים. אני לוחם בדו קרב לא אחיד, זה לא הוגן. אם הסיפור שלי הגיע לתקשורת או היה מגיש טלוויזיה מעורב, משהו היה כבר קרה. אמינות היא מה חסר לי.

הנרטיב המלא שלי ארוך. - אני צריך עזרה כספית לשלם המטפל שלי, את התרומה של $ 468.00 לחודש עד דצמבר 2018, יביא לי עידוד גדול. אני צריך 9,375 $ כדי להתחיל את חיי שוב, נמאס לי לבלות זמן בבית אחד של השני. אני יודע שאני צריך ליצור גיליונות אלקטרוניים להסביר את הסיבה לכך, אבל אני מותש על ידי הבטחות שווא, ו / או שרשראות דמיוני. אני מבקש את היתרון של הספק. אני לא מרשה לשגרה להתאים אותי, וגם לא הפחד הזה מונע ממני לנסות. הפנים הרבים של הכאב משנים את המהות האנושית.

תודה, ריקרדו אוליברה

דוא"ל ricardomonclair@gmail.com
BLOG http://leao4ever.blogspot.com
CEL (21) 97200-4831 (WhatsApp only)
#ricardomonclair

ריקרדו אוליברה
בנק של ברזיל
סוכנות 3521-1
חשבון החיסכון 12136-3 - שינוי 51
CPF: 000.831.577-94



Um comentário:

Ricardo Oliveira disse...

Ricardo Oliveira
Bank of Brazil
Code of the Bank of Brazil - 001
Agency 3521-1
Savings Account 12136-3 Variation 51
CPF: 000.831.577-94

.... a respeito do que aconteceu em outubro de 2022

...a respeito do que aconteceu em outubro de 2022 sábias palavras de um homem que dispensa apresentações. www.ricardomonclair.com #ricar...